-

با جدیدترین ابر خودرو جهان بوگاتی دیوو آشنا شوید

- 1399/10/20
- 1573
1399/10/20
شاید برای شما هم جای سوال باشد که جدیدترین و گرانترین ماشین اسپرت دنیا در حال حاضر کدام است؟ در این مقاله قصد داریم بررسی و تحلیل بوگانی دیوو با قیمت ناقایل 6 میلیون دلار را به شما معرفی کنیم.
 

 
تا قبل از رونمایی این خودرو بوگاتی شیرون به عنوان جدیدترین خودرو اسپرت از این شرکت ارائه شده بود اما با بهینه سازی بهتر و تغییر ظاهر ماشین بوگاتی دیوو مدلهای لامبورگینی و پورشه 911 گلد را هم کنار زد. این ابر خودرو فرانسوی که تحت مالکیت فولکس واگن آلمان است با هدف بهتر شدن فرمانپذیری در سرعت های بسیار بالا 400 کیلومتر در ساعت در پیچ های تند مسابقات رونمایی شد.
 

بوگاتی دیوو این ابر خودرو زیبا موتور 16 سیلندری 8 لیتری و با 1500 اسب بخار وزن کمتری نسبت به مدل قدیمی تر خود نیز دارد. بهبود آیرودینامیک خودرو برای حرکت هوا با بدنه در این خودرو شگفت انگیز است. ور اصلی، برای اولین بار، بدون کاسه چراغ و به صورت تمام LED با حالتی عمودی ارائه شده است.
 

 
گفته می‌شود که مهندسان سازمان فضای امریکا (ناسا) در طراحی سقف دیوو همکاری داشته‌اند تا علاوه بر بهبود آیرودینامیک، هدایت هوای موردنیاز پیشرانه نیز، انجام شود. به لطف اجزای ایرودینامیک پیشرفته، نیروی رو به پایین یا همان downforce در دیوو تا 90 کیلوگرم بیشتر از شیرون است. همچنین این اجزا سبب می شوند که موتور و ترمزها دسترسی راحت تری به هوای خنک داشته باشند.
 


قیمت نهایی بوگاتی دیوو با تجهیزات اضافی 6 میلیون دلار تخمین زده شده، به تعداد محدود 40 عدد تولید شده است . تمامی آنها قبل از رونمایی پیش فروش شده اند.

ارسال دیدگاه

در پاسخ به ×